Hudebník a novinář. Vystudoval SPŠE Hořovice a dnešní Konzervatoř Jaroslava Ježka – obor zpěv a skladba. Pár let byl projektantem, pak (až dodnes) muzikantem. Napsal písně pro naše přední zpěváky (Věra Špinarová, Hana Zagorová ad.), jeho album Masky je exponátem Muzea Vladimíra Vysockého v Koszalinu (Polsko). Zkomponoval hudbu k filmům Dobrý den, pane Umění (režie Ondřej Kepka) a k americkým Stockholm Syndrome, Goreality, Pill Word, INRI Jesus Now (režie Taylor Hayden). Jako interpret zpíval deset let s dvojicí Šíp–Uhlíř, s několika skupinami. Dvacet pět let byl kapelníkem undergroundového Aktualu. Od roku 1991 je i novinářem. Byl redaktorem Xantypy, Týdeníku Televize, editorem Šťastný Jim, šéfredaktorem hudebního časopisu www.make.cd. Psal (píše) do předních časopisů (Reflex, Koktejl, Receptář, Hattrick). Vyšly mu knihy Jó, to tenkrát, Z operety do operety (s Gallou Macků – předmluva František Kožík), Jak nachytat lelky, Jak posnídat lelky, Lelky z kabelky (všechny ilustroval Vladimír Renčín), Nezapomenutelné příběhy (s Petrem Kolářem) a Pouť za černým Kristem pěti světadíly, za kterou dostal Čestné uznání v kategorii knih literatury faktu za léta 2005 až 2007. Do dalších knih přispěl fotografiemi a texty. Čtyřiadvacet let hrál fotbal v mužstvu Amfora, je čestným občanem hlavního města Paraguaye Asunciónu.
Osobnosti mezi řádky
145 × 225 mm, váz., 248 stran