Nákupní košík
Ve Vašem košíku
je zboží v hodnotě:
0,- Kč

Záruka, reklamační řád

I. Základní ustanovení

Tento reklamační řád je závazným ustanovením a shrnuje vzájemný obchodní vztah, podmínky, pravidla, práva a povinnosti mezi Vámi jakožto nakupujícím zákazníkem (dále jen Kupující) a provozovatelem internetového obchodu nakladatelstvím JAN VAŠUT s. r .o., Pod Vodovodem 4, 158 00 Praha 5 - Jinonice, Česká republika, IČO: 26467178, DIČ: CZ26467178. Závazným se pro obě strany stává okamžikem uzavření kupní smlouvy (datum přijetí objednávky Kupujícího Prodávajícím).


II. Zjevné vady při převzetí zboží

Vykazuje-li zboží při přebírání od České pošty zjevné vady, tedy zejména porušený obal, je Kupující oprávněn zásilku nepřevzít. V takovém případě sepište se zaměstnancem České pošty protokol o poškození zásilky. V takovém případě zůstává nárok Kupujícího na poskytnutí řádného plnění ze strany Prodávajícího nebo na vrácení kupní ceny dle volby Kupujícího.

V případě, že Kupující zásilku od České pošty převezme a zjistí zjevné vady po rozbalení zásilky (neúplnost zásilky, mechanické vady), je povinen neprodleně, nejpozději však do 3 dnů od převzetí zásilky toto písemně oznámit Prodejci.


III. Vrácení zboží bez udání důvodů

Dle zákona 367/2000 Sb. má kupující právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od převzetí plnění bez udání důvodů. Zboží musí být vráceno na adresu Prodávajícího jako obyčejný balík. Zásilky vrácené formou dobírky nebudou přijaty. Zboží včetně originálního obalu musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, nepoužito, včetně všech dokladů apod., schopno další distribuce. Součástí vracené zásilky musí být kopie dokladu o koupi v našem obchodě - faktura.

Na základě takto vráceného zboží budou Prodávajícím neprodleně vráceny i peníze za objednané zboží a to ve výši částky, za kterou bylo zboží koupeno. V případě nedodržení výše uvedených podmínek nebude Prodávající schopen akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady Kupujícího zpět.

Na vrácení zboží je potřeba předem upozornit e-mailem Prodávajícího a to ve znění "Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR číslo (číslo objednávky) a požadují vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo (vaše číslo účtu). Datum a podpis"


IV. Délka záruční doby

Záruční doba začíná běžet ode dne předání zboží Kupujícímu. Záruční doba je poskytována 24 měsíců.


V. Místo uplatňování reklamace

Reklamace vady se uplatňuje vždy v sídle Prodávajícího. Pokud se Kupující rozhodne reklamované zboží na adresu sídla Prodávajícího zaslat, ve vlastním zájmu si vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovující nárokům přepravy knih.


VI. Způsob při uplatňování reklamace

Reklamace se uplatňuje jednostranným právním úkonem, kterým Kupující vytkne konkrétní vadu, sepíše, jak se vada projevuje a sdělí, jaký konkrétní nárok z odpovědnosti za vadu uplatňuje (reklamační protokol). Toto provede písemně a e-mailem doručí Prodávajícímu. Dokumentace vady ve formě přiložené fotografie může zjednodušit celý proces reklamace. V žádném případě bez předchozího písemného oznámení reklamace neposílejte zboží na adresu Prodávajícího.

Od této chvíle začíná běžet lhůta 30 dní pro odstanění vady. Prodávající neprodleně kontaktuje Kupujícího a dohodne s ním nejvhodnější formu reklamační procedury.

K reklamaci je ve všech případech nutné předložit reklamační protokol, kopii dokladu o koupi v našem obchodě - fakturu, kompletní výrobek.

V případě že Prodávající nebude schopen zrealizovat reklamaci do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, přiznávají se Kupujícímu stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.

V případě, kdy má zboží prokazatelně neodstranitelnou vadu, která zcela znemožňuje užití zboží, má Kupující nárok na výměnu zboží stejné nebo obdobné jakosti, kvality a druhu.


VII. Neoprávněná reklamace, zánik nároku na reklamaci

Pokud byla reklamace neoprávněná, Kupující je povinen uhradit Prodávajícímu náklady jemu vzniklé v souvislosti s neoprávněnou reklamací.

Nárok na reklamaci zaniká při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají podmínkám, které jsou pro užití zboží obvyklé (např. skladování knih ve vlhkém prostředí nebo jejich kontakt s vodou).

VIII. Kontakt pro reklamaci

K vyřizování reklamace používejte tento kontakt:

JAN VAŠUT s. r .o.
Pod Vodovodem 4
158 00 Praha 5 - Jinonice
Česká republika

E-mail: nakladatelství@vasut.cz
Tel.: 222 319 319
Fax: 224 811 059


VIII. Záverečné ustanovení

Tento Reklamační řád nabývá účinnosti dne 1. července 2006

goPay logo

Sleva 20% Internetové slevy poskytujeme pouze u internetových objednávek


TOP 10

Barcelona - 5. rozšířené a aktualizované vydání Barcelona - 5. rozšířené a aktualizované vydání

Brož., 160 str. + mapa, 108 x 190 mm
199,- Kč
Křeček – 2. vydání Křeček – 2. vydání

brož., 64 str., 165 × 200 mm
103,- Kč
Vodní želvy – 2. vydání Vodní želvy – 2. vydání

brož., 64 str., 165 × 200 mm
103,- Kč
Korela – 2. vydání Korela – 2. vydání

brož., 64 str., 165×200 mm
103,- Kč
Andulka – 2. vydání Andulka – 2. vydání

brož., 64 str., 165 × 200 mm
103,- Kč
Kréta – 7. aktualizované vydání Kréta – 7. aktualizované vydání

brož., 128 str. + mapa, 108 × 190 mm
183,- Kč
Cvičení a hry se psem – 2. vydání Cvičení a hry se psem – 2. vydání

brož., 64 str., 165×200 mm
103,- Kč
Francouzský buldoček Francouzský buldoček

brož., 128 str., 167 × 235 mm
159,- Kč
Malta a Gozo – 2. aktualizované vydání Malta a Gozo – 2. aktualizované vydání

128 str. + mapa, brož., 108 × 190 mm
183,- Kč
Sardinie – 5. aktualizované vydání Sardinie – 5. aktualizované vydání

brož.,128 str. + mapa, 108 × 190 mm
183,- Kč
Kdo jsme    l    Nákupní řád    l    Reklamační řád    l    Přihlášení    l    Bonusy a slevy    l    Velkoodběratelé    l    Kontakty 2008-2017 © JAN VAŠUT s.r.o.
Technická správa: Mon Alba